ساعت کاری بانک‌های دولتی از 16 شهریور ماه
جرم نوشتن پارک مساوی با پنچری
نگران این 60 درصد باشیم
تعداد ازدواج مهم است یا دوام آن؟!
درس عبرتی که از روابط آنکارا - مسکو باید گرفت
۳۹ درصد خودروهای جهان سفیداند!
سازمان جهانی بهداشت یکی از پرطرفدارترین افزودنی‌های خوراک ...
گران قیمت‌ترین بازیکنان فوتبال جهان معرفی شدند
تسهیلات اعطایی با قیمت مسکن هیچ تناسبی ندارد!
ساعات جدید کاری بانکها، ادارات و حمل و نقل عمومی
6 June 2025, جمعه ۱۶ خرداد ۱۴۰۴ , ۱۰ ذو الحجة ۱۴۴۶
پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس خبرنامه RSS
 
صفحه اصلی سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري گزارش تصويری
 
داخلی     آرشيو خبر     بانك و بيمه
کد مطلب : 5591
۰
توصيه مطلب 
خدمات‌دهی ضعیف بانک‌ها در اولین روز سال
برخلاف وعده بانک مرکزی که تأکید کرده بود خدمات دهی خوبی به مردم در ایام تعطیل سال ارائه خواهد شد، عابربانک‌ها به دلیل عدم موجودی کافی اسکناس مردم را سرگردان کرده است
تاريخ انتشار: پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۷
خدمات‌دهی ضعیف بانک‌ها در اولین روز سال
برغم تأکید بانک مرکزی مبنی بر ارائه خدمات شایسته به مردم در ایام تعطیل نوروز، مردم با مراجعه به عابربانک‌ها برای دریافت اسکناس، دست خالی بر می‌گردند.

به گزارش فارس، برخلاف وعده بانک مرکزی که تأکید کرده بود خدمات دهی خوبی به مردم در ایام تعطیل سال ارائه خواهد شد، عابربانک‌ها به دلیل عدم موجودی کافی اسکناس مردم را سرگردان کرده است.

بر همین اساس خدمات عابربانک‌ها مخصوصا در پرداخت اسکناس انجام نمی‌شود و طبق مراجعه خبرنگار فارس به برخی عابربانک‌های تجارت، صادرات، رفاه و ملت مشاهده شده که مردم دست خالی از عابربانک‌ها باز می‌گردند. 

بانک مرکزی پیش از این اعلام کرده بود که خدمات شایسته‌ای به مردم در ایام تعطیلات نوروز ارائه خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، هم‌اکنون برخی از عابربانک‌های سطح شهر نیز به صورت غیرفعال هستند و بلااستفاده شده‌اند به طوریکه این اتفاق نه تنها در ایام نوروز بلکه در دیگر ایام تعطیل سال رخ می‌دهد.

بر اساس این گزارش بانک مرکزی به منظور رفاه حال مشتریان بر ارائه خدمات بهتر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، اول اسفندماه طی بخشنامه‌ای مواردی همچون تجهیز و پشتیبانی فنی لازم کلیه دستگاه‌های خودپرداز جهت تأمین نقدینگی و رفع خرابی‌های احتمالی تأکید کرده بود.

همچنین بانک‌ها شماره‌هایی را نیز برای اعلام خرابی خودپردازها اعلام کرده اما این شماره‌های تماس برای اطلاع مردم و رفع خرابی در کنار عابربانک‌ها الصاق و یا بر صفحه نمایشگر خودپردازهای خود طراحی نکرد‌ه‌اند.
Share/Save/Bookmark
تعداد ازدواج مهم است یا دوام آن؟!
تسهیلات اعطایی با قیمت مسکن هیچ تناسبی ندارد!
روش‌های برخورد با کشف حجاب عوض می‌شود
ساعت کاری بانک‌های دولتی از 16 شهریور ماه
درس عبرتی که از روابط آنکارا - مسکو باید گرفت
۳۹ درصد خودروهای جهان سفیداند!
ساعات جدید کاری بانکها، ادارات و حمل و نقل عمومی
امکان سرمایه گذاری مردم در بازار طلا
علت مصوبه حذف سپرده هاي بلندمدت بانک ها،مشخص نيست بر چه اساسي است
با چه سرمایه‌ای باید وارد بورس شویم؟
بدهکارترین بانک های کشور کدامند؟
سابقه بیمه «فروشی» شد
 
صفحه اصلی پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس نسخه موبايل RSS
سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري

تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سايت با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright©2009- Titronline.ir, All Rights Reserved. info@Titronline.ir

توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“