تيترآنلاين - تعویض چراغ و سپر، پیشرفت صنعت خودروسازی نیست - نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

تعویض چراغ و سپر، پیشرفت صنعت خودروسازی نیست

20 تير 1390 ساعت 22:27

با کاهش حجم سفرهای برون شهری حجم تصادف‌ها کاهش نیافته و این موضوع نشانگر کیفیت پایین خودروهای موجود در کشور است.


عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با افزایش هزینه سوخت حجم تردد در جاده‌ها کاهش یافته است ولی تصادف‌های جاده‌ای کم نشده و این موضوع نشانگر ناامن بودن خودروها است.

به گزارش پانا به نقل از مجلس، احمد علی مقیمی با بیان این که خودروسازان داخلی باید در راستای افزایش تولیدهای خود، سطح کیفی خودروها را افزایش دهند، تصریح کرد: متأسفانه افزایش تولید خودرو با توسعه جاده‌های کشور تناسب ندارد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای توسعه جاده‌های کشور شده است، افزود: در سال‌های اخیر توسعه و ترمیم جاده‌های کشور متناسب با اهداف برنامه چهارم توسعه نبوده است.

وی با یادآوری این که کنترل مأموران راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها زیاد شده است و همچنین گران شدن سوخت مصرفی خودروها حجم تردد در جاده‌ها را کاهش داده است، اظهار کرد: با کاهش حجم سفرهای برون شهری حجم تصادف‌ها کاهش نیافته و این موضوع نشانگر کیفیت پایین خودروهای موجود در کشور است.

مقیمی از عملکرد خودروسازان داخلی در تولید خودروی با کیفیت انتقاد کرد و گفت: متأسفانه صف‌های طولانی جلوی نمایندگی‌های خودروسازان داخلی، مردم را به یاد صف‌های طولانی برای خرید شیر در سال‌های اوایل انقلاب می‌اندازد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که خودروسازان نمی‌توانند با تغییرهای جزئی مانند تغییر چراغ و سپر خودرو را ایمن کنند، تصریح کرد: خودروسازان باید با برنامه‌ریزی دقیق خودروهای تولیدی خود را ایمن کنند.


کد مطلب: 2751

آدرس مطلب: http://titronline.ir/vdcg.n9xrak9uqpr4a.html?2751

تيترآنلاين
  http://titronline.ir