ساعت کاری بانک‌های دولتی از 16 شهریور ماه
جرم نوشتن پارک مساوی با پنچری
نگران این 60 درصد باشیم
تعداد ازدواج مهم است یا دوام آن؟!
درس عبرتی که از روابط آنکارا - مسکو باید گرفت
۳۹ درصد خودروهای جهان سفیداند!
سازمان جهانی بهداشت یکی از پرطرفدارترین افزودنی‌های خوراک ...
گران قیمت‌ترین بازیکنان فوتبال جهان معرفی شدند
تسهیلات اعطایی با قیمت مسکن هیچ تناسبی ندارد!
ساعات جدید کاری بانکها، ادارات و حمل و نقل عمومی
20 May 2025, سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۴ , ۲۲ ذو القعدة ۱۴۴۶
پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس خبرنامه RSS
 
صفحه اصلی سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري گزارش تصويری
الگوبرداري ناقص و غلط از ساير کشورها در اداره جامعه
داخلی     آرشيو گفتگو     امور فرهنگي
کد مطلب : 3613
۰
توصيه مطلب 
فقر فرهنگی، علت اصلی بالا بودن تصادفات رانندگی است
متاسفانه افزايش نرخ جريمه هیچ تاثیری روی تعداد کشته‌شدگان در تصادفات جاده‌ای نگذاشت و آمار آن متاسفانه بسیار بالا بود
تاريخ انتشار: شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۳
فقر فرهنگی، علت اصلی بالا بودن تصادفات رانندگی است
نایب رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی گفت: یکی از دلایل افزایش تصادفات به فقرفرهنگ رانندگی در میان مردم، استاندارد نبودن خودروها و جاده‌های خطرناک بازمی‌گردد. 

به گزارش تيترآنلاين به نقل از محسن نریمان در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت درباره اعلام نرخ جدید جریمه‌های رانندگی در سطح کشور تصریح کرد:اعضای فراکسیون شهری از هر طرحی که فضای تصادفات را ایمن‌تر کند و حادثه‌های تاسف‌بار در جاده‌ها را کاهش دهد، حمایت می‌کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اما این مساله برای ما روشن نیست با افزایش جریمه‌ها، افزیش ایمنی جاده‌ها به چه میزان تضمین خواهد شد.

وی بابیان اینکه در سال‌‌های گذشته نیز نرخ جرائم رانندگی افزایش پیدا کرد، یادآور شد: ولی متاسفانه این مساله هیچ تاثیری روی تعداد کشته‌شدگان در تصادفات جاده‌ای نگذاشت و آمار آن متاسفانه بسیار بالا بود.

نماینده مردم در مجلس بیان کرد: اکنون نیز مانند قبل نرخ جریمه‌ها افزایش پیدا کرده اما باید به این مساله توجه داشت یکی از دلایل افزایش تصادفات به فرهنگ رانندگی در میان مردم، استاندارد نبودن خودروها و جاده‌های خطرناک بازمی‌گردد.

نریمان گفت: علاوه بر این مسائل تراکم ماشین‌ها در جاده‌ها و ترافیک‌ داخل و بیرون شهر‌ی نیز مزید بر علت شده تا مشخص کند که باید برای حل معضل ترافیک و کم شدن حوادث جاده‌ای یک برنامه مطالعاتی دقیق داشته باشیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، افزود: علاوه بر افزایش جرائم رانندگی باید به سمت بالا بردن استاندارد خودروهای داخلی کار شود و همچنین باید در دادن گواهینامه به افراد سخت‌گیری‌های بیشتری شود تاهر کسی به راحتی نتواند گواهینامه بگیرد.

نایب رئیس فراکسیون شهری و مدیریت‌روستایی تاکید کرد: مواردی چون نقض گواهینامه و عدم استفاده از ماشین برای افراد متخلف از جمله جرائمی است که می‌تواند بازدارندگی لازم را داشته باشد.

نرخ جدید جریمه‌های راهنمایی و رانندگی بر اساس اعلام پلیس از تاریخ ۱۶ آذر ماه اجرایی خواهد شد.

سقف و کف جرایم رانندگی در قانون به ترتیب ۲۰۰ هزار و ۳ هزار تومان پیش‌بینی شده است و این رقم هر سه سال بر اساس نرخ تورمی که در هر سال وجود دارد افزایش می‌یابد یعنی نرخ تورم در مجموع سه سال به میزان سقف جریمه‌ها افزوده خواهد شد.
Share/Save/Bookmark
تعداد ازدواج مهم است یا دوام آن؟!
تسهیلات اعطایی با قیمت مسکن هیچ تناسبی ندارد!
روش‌های برخورد با کشف حجاب عوض می‌شود
ساعت کاری بانک‌های دولتی از 16 شهریور ماه
درس عبرتی که از روابط آنکارا - مسکو باید گرفت
۳۹ درصد خودروهای جهان سفیداند!
چرا شهروندان از تغییر نام معابر استقبال نمی‌کنند؟
نبايد سخن گفت ناساخته‌
نگاهی به افول کارکردهای اجتماعی و فرهنگی بازار
یوز ایرانی بدون چنگ و دندان به جام جهانی ۲۰۱۴ می‌رود
پاسخ وزیر ارشاد به نامه سرگشاده اهل قلم
جای خالی صورتک‌های متروی ولیعصر
 
صفحه اصلی پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس نسخه موبايل RSS
سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري

تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سايت با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright©2009- Titronline.ir, All Rights Reserved. info@Titronline.ir

توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“