ساعت کاری بانک‌های دولتی از 16 شهریور ماه
جرم نوشتن پارک مساوی با پنچری
نگران این 60 درصد باشیم
تعداد ازدواج مهم است یا دوام آن؟!
درس عبرتی که از روابط آنکارا - مسکو باید گرفت
۳۹ درصد خودروهای جهان سفیداند!
سازمان جهانی بهداشت یکی از پرطرفدارترین افزودنی‌های خوراک ...
گران قیمت‌ترین بازیکنان فوتبال جهان معرفی شدند
تسهیلات اعطایی با قیمت مسکن هیچ تناسبی ندارد!
ساعات جدید کاری بانکها، ادارات و حمل و نقل عمومی
20 May 2025, سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۴ , ۲۲ ذو القعدة ۱۴۴۶
پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس خبرنامه RSS
 
صفحه اصلی سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري گزارش تصويری
 
داخلی     آرشيو خبر     ميراث و گردشگري
کد مطلب : 4513
۰
توصيه مطلب 
اعتراض هند به تقلید و جعل کالاها و برندهای شاخص هندی توسط چین
در حدود یک دهه است که بازارهای جهانی کشورهای مختلف از دست اندازی کالاهای چینی در امان نمانده وطی این مدت تولیدات صنایع دستی چینی به بازارهای ایران راه یافته
تاريخ انتشار: يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۸
اعتراض هند به تقلید و جعل کالاها و برندهای شاخص هندی توسط چین
درپی افزایش حجم بالای کالاهای چینی و تقلید و جعل تولیدات هندی، کمپانی های شاخص و صاحب نام هندی رسما در شکایت از این اقدام چین به سفارت هند در پکن اعتراض کرده و خواستار پی گیری موضوع شدند.

به گزارش خبرگزاری تجارت هند برخ کمپانی های صاحب نام هندی همانند "ریموند" و "براپلاس" به دلیل جعل کالاهای خود و ارسال آن به کشورهای دیگر با اعتراض رسمی سفارت هند در پکن مواجه شده اند.

"جویتیرادتیا سیندیا" وزیر تجارت دولت هند درهمین زمینه گفت:«برخی موارد از جعل و کپی برداری وفروش آثار و کالاهای هندی دیده شده که توسط کشورچین به دیگر کشورهای جهان صادر شده و اخیرا توجه دولت را نیز جلب کرده است.»

وی در بیانیه ای رسمی افزود:«برخی مقررات و شکایت ها مرتبط با قانون کپی رایت و اعمال بدرفتاری برعلیه برندهای هندی و نیز تولید برخی کالاهای هندی به صورت جعلی به دست ما رسیده است. درحال حاضر تمامی این پرونده ها و شکایت ها به حدی رسیده است که سبب نگرانی ماموران دولت در چین شد ه و اکنون عملکرد برخی از این کمپانی ها توسط ماموران دولت هند در چین تحت بررسی است. »

در حدود یک دهه است که بازارهای جهانی کشورهای مختلف از دست اندازی کالاهای چینی در امان نمانده وطی این مدت تولیدات صنایع دستی چینی به بازارهای ایران راه یافته و به رقیبی جدی برای صنایع گوناگون واز جمله صنایع دستی کشورهای مختلف تبدیل شده است .

در حوزه صنایع دستی ،ایران نیز از قربانیان این روش های تقلیدی چینی است .استفاده از فناوری های نو ونیروی کار ارزان که سبب ارزانی قیمت کالاها می شود از مهم ترین عوامل رونق کالاهای جعلی چینی در کشورها دیگراست.
مرجع : ميراث فرهنگي
Share/Save/Bookmark
تعداد ازدواج مهم است یا دوام آن؟!
تسهیلات اعطایی با قیمت مسکن هیچ تناسبی ندارد!
روش‌های برخورد با کشف حجاب عوض می‌شود
ساعت کاری بانک‌های دولتی از 16 شهریور ماه
درس عبرتی که از روابط آنکارا - مسکو باید گرفت
۳۹ درصد خودروهای جهان سفیداند!
تاریخ‌سازی ترکیه با تصاحب شخصیت‌های برجسته ایرانی
محو اولین نقش‌برجسته ساسانی در آینده‌ای نزدیک
اجساد هرگز در ایران مومیایی نشده‌اند
سال ۹۲؛ شکست‌ پرونده‌های ایران در فهرست آثار جهانی
افزایش ۲۰ درصدی نرخ هتل‌ها در سال ۹۳
از «تار» و «چوگان» که گذشت، مفاخر را دریابید
 
صفحه اصلی پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس نسخه موبايل RSS
سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري

تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سايت با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright©2009- Titronline.ir, All Rights Reserved. info@Titronline.ir

توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“