ساعت کاری بانک‌های دولتی از 16 شهریور ماه
جرم نوشتن پارک مساوی با پنچری
نگران این 60 درصد باشیم
تعداد ازدواج مهم است یا دوام آن؟!
درس عبرتی که از روابط آنکارا - مسکو باید گرفت
۳۹ درصد خودروهای جهان سفیداند!
سازمان جهانی بهداشت یکی از پرطرفدارترین افزودنی‌های خوراک ...
گران قیمت‌ترین بازیکنان فوتبال جهان معرفی شدند
تسهیلات اعطایی با قیمت مسکن هیچ تناسبی ندارد!
ساعات جدید کاری بانکها، ادارات و حمل و نقل عمومی
20 May 2025, سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۴ , ۲۲ ذو القعدة ۱۴۴۶
پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس خبرنامه RSS
 
صفحه اصلی سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري گزارش تصويری
 
داخلی     آرشيو خبر     ميراث و گردشگري
کد مطلب : 5203
۰
توصيه مطلب 
هفتة بی‌رمق گردشگری!
سجاد محمدی (مدیر مسئول ماهنامه جهانگردان)
در «هفتة ـ بی‌رمق ـ گردشگری» علاوه بر یک یا چند نشست خبری، برگزاری نمایشگاه‌های بی‌خاصیت و هدر دادن وقت و سرمایه در همایش‌های خالی از محتوا و فاقد فایده، بساط «مهرورزی» هم پهن بود.
تاريخ انتشار: شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۴
هفتة بی‌رمق گردشگری!
در «هفتة ـ بی‌رمق ـ گردشگری» علاوه بر یک یا چند نشست خبری، برگزاری نمایشگاه‌های بی‌خاصیت و هدر دادن وقت و سرمایه در همایش‌های خالی از محتوا و فاقد فایده، بساط «مهرورزی» هم پهن بود.
1. به کوری چشم استکبار جهانی ـ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ـ که سفرش به نیویورک، در قالب هیأت نمی‌دانم چند نفرة رئیس جمهور، به مذاق عده‌ای بدخواه خوش نیامده بود و به بهانة لزوم حضور ایشان در کشور برای تمشیت امور هفتة گردشگری، تلاش کردند با زیر سؤال بردن ضرورت حضور جنابشان در آمریکای جهانخوار، آب به آسیاب دشمن بریزند، ـ به کشور بازگشت و معلوم شد نبود ایشان هیچ خللی به هیچ کجای صنعت مشرف به موت گردشگری، عموماً و هفتة گردشگری، خصوصاً، وارد نمی‌کند و ملالی نیست.

2. به مثابة وصف‌العیش، نصف‌العیش، حضرات سازمان میراث و غیره، برای هفت روز هفتة گردشگری، هفت عنوان بامزه و شیک تدارک دیدند و «رویکرد»‌های هفت‌گانة بامزه‌تری هم فراهم آوردند و تایپ‌شدة آن عناوین و رویکردها را، طی یک نشست خبری دشمن‌شکن، تقدیم نمایندگان رسانه‌های گروهی کردند و کلی و نصفی از مختصر مشکلات صنعت گردشگری را حل و شعارهایی از قبیل: «بهره‌برداری از انرژی‌های نو و تجدید‌پذیر در صنعت گردشگری به عنوان صنعت سبز و پاک و بهره‌برداری مسئولانه از منابع طبیعی و توجه ویژه به اکوتوریسم»، «ارتقاء معنویت و سلامت»، «ایجاد شور و نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ گردشگری و توجه ویژه به میراث معنوی و تمدن اسلامی ایرانی به منظور تقویت احساس اتحاد ملی و انسجام ملی»، «معرفی رسانه‌ها به هموطنان و گردشگران بین‌المللی» و.... را انشاء فرمودند، ولی نفرمودند خود حضراتشان چقدر رسانه‌های حوزة گردشگری را می‌شناسند و با چند رسانه در این حوزه ارتباط دارند و مرادشان از گردشگران بین‌المللی چیست و چه خبر از 5/7 میلیون گردشگر خارجی؟

3. در «هفتة ـ بی‌رمق ـ گردشگری» علاوه بر یک یا چند نشست خبری، برگزاری نمایشگاه‌های بی‌خاصیت و هدر دادن وقت و سرمایه در همایش‌های خالی از محتوا و فاقد فایده، بساط «مهرورزی» هم پهن بود و حضرات به بهانة «تجلیل از خادمین گردشگری کشور»، کلی عکس یادگاری گرفتند، مقادیر متنابهی قربان صدقة همدیگر رفتند، از یکدیگر تشکر و سپاس‌گذاری کردند و خواب 5/7 میلیون گردشگر در سال 1391 را، در هفتمین ماه سال، بازتعریف فرمودند.
مرجع : مهر
Share/Save/Bookmark
تعداد ازدواج مهم است یا دوام آن؟!
تسهیلات اعطایی با قیمت مسکن هیچ تناسبی ندارد!
روش‌های برخورد با کشف حجاب عوض می‌شود
ساعت کاری بانک‌های دولتی از 16 شهریور ماه
درس عبرتی که از روابط آنکارا - مسکو باید گرفت
۳۹ درصد خودروهای جهان سفیداند!
تاریخ‌سازی ترکیه با تصاحب شخصیت‌های برجسته ایرانی
محو اولین نقش‌برجسته ساسانی در آینده‌ای نزدیک
اجساد هرگز در ایران مومیایی نشده‌اند
سال ۹۲؛ شکست‌ پرونده‌های ایران در فهرست آثار جهانی
افزایش ۲۰ درصدی نرخ هتل‌ها در سال ۹۳
از «تار» و «چوگان» که گذشت، مفاخر را دریابید
 
صفحه اصلی پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس نسخه موبايل RSS
سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري

تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سايت با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright©2009- Titronline.ir, All Rights Reserved. info@Titronline.ir

توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“