ساعت کاری بانک‌های دولتی از 16 شهریور ماه
جرم نوشتن پارک مساوی با پنچری
نگران این 60 درصد باشیم
تعداد ازدواج مهم است یا دوام آن؟!
درس عبرتی که از روابط آنکارا - مسکو باید گرفت
۳۹ درصد خودروهای جهان سفیداند!
سازمان جهانی بهداشت یکی از پرطرفدارترین افزودنی‌های خوراک ...
گران قیمت‌ترین بازیکنان فوتبال جهان معرفی شدند
تسهیلات اعطایی با قیمت مسکن هیچ تناسبی ندارد!
ساعات جدید کاری بانکها، ادارات و حمل و نقل عمومی
12 May 2025, دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۴ , ۱۴ ذو القعدة ۱۴۴۶
پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس خبرنامه RSS
 
صفحه اصلی سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري گزارش تصويری
دلیل دشواری یادگیری زبان در بزرگسالی
آیا وقت آن نرسیده است که آغاز آموزش زبان انگلیسی از مقطع ابتدایی باشد؟
یادگیری زبان انگلیسی با شیوه ای متفاوت
نا آشنایی اکثر‌ایرانیان با زبان انگلیسی
چرا بازار کتاب های انگلیسی زبان در هند رونق دارد؟
داخلی     آرشيو خبر     دانشگاه و آموزش عالي
کد مطلب : 1540
۰
توصيه مطلب 
دانش‌آموز ما بعد از 7 سال آموزش زبان انگلیسی نمی‌تواند یک مکالمه ساده بکند!
محمدیان: دانش‌آموز ما 6، 7 سال زبان انگلیسی می‌خواند ولی بعد از این مدت دریغ از یک مکالمه ساده و این در حالی است که 300 و چند ساعت برنامه درسی برای آموزش این زبان داریم
تاريخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۰۲
دانش‌آموز ما بعد از 7 سال آموزش زبان انگلیسی نمی‌تواند یک مکالمه ساده بکند!
تيترآنلاين -  محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین جشنواره کتاب‌های آموزشی با بیان اینکه "مصمم هستیم آموزش و پرورش را که در انحصار کلاس درس و معلم است، متحول کنیم" بر لزوم تحول و ایجاد تنوع در حوزه‌های یادگیری تاکید کرد و گفت: برنامه درسی ما متناسب با نیازهایمان نیست و دانش آموز حتی آنچه را که تدوین شده، کسب نمی‌کند؛ دانش‌آموز ما 6، 7 سال زبان انگلیسی می‌خواند ولی بعد از این مدت دریغ از یک مکالمه ساده و این در حالی است که 300 و چند ساعت برنامه درسی برای آموزش این زبان داریم.

به گزارش مهر، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش همچنین به لزوم آموزش IT و ICT از دوره ابتدایی اشاره کرد و از عزم وزارتخانه متبوعش برای تاسیس مدارس هوشمند خبر داد و با برشمردن برخی رفتارهای مخاطره‌آمیز میان دانش‌آموزان، گفت: مشکل نظام آموزشی ما فقط با "حل‌المسائل" حل نمی‌شود و باید کاری اساسی برای دانش‌آموزان کرد.

وی همچنین نسبت به ایجاد اختلال در روند تهیه و انتشار کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی توسط ناشران غیردولتی هشدار داد و افزود: کتاب‌های درسی حرمت دارند چون نشانه سواد ملی هستند. ممکن است با روش‌ها موافق نباشیم ولی باید مصلحت ملی را به علائق شخصی خودمان ترجیح دهیم. 

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش سپس به ویژگی‌های کار نشر پرداخت و گفت: بازگشت سرمایه در امر نشر با کیفیت بسیار سخت است، البته حساب و کتاب بعضی‌ها که مثل سری‌دوزی و سری‌سازی کتاب می‌دوزند و می‌سازند، با کرام‌الکاتبین است و من به آنها کاری ندارم!

محمدیان که خود به عنوان ناشر هم فعالیت می‌کند، افزود: این را هم بگویم که من هر کتابی منتشر کرده‌ام، پولش به خودم برنگشته و مجبور شدم این نسخه‌ها را به دوستانم هدیه کنم.

Share/Save/Bookmark
تعداد ازدواج مهم است یا دوام آن؟!
تسهیلات اعطایی با قیمت مسکن هیچ تناسبی ندارد!
روش‌های برخورد با کشف حجاب عوض می‌شود
ساعت کاری بانک‌های دولتی از 16 شهریور ماه
درس عبرتی که از روابط آنکارا - مسکو باید گرفت
۳۹ درصد خودروهای جهان سفیداند!
با یک تلفن از آگهی‌های میدان انقلاب می‌توان پایان‌نامه خرید
ثبت‌نام دوره دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه آزاد از یکم تا هشتم دی ماه
آغاز ثبت نام آزمون دکتری سال آینده از 4 آذر
فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد برکنار شد
تایید مدارک دانشجویان داخل تنها از طریق سامانه خدمات آموزشی
تمام دانشگاه های جنجالی دولت دهم
 
صفحه اصلی پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس نسخه موبايل RSS
سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري

تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سايت با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright©2009- Titronline.ir, All Rights Reserved. info@Titronline.ir

توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“